Víceelektrodové zapalovací svíčky s oblibou
doporučují pro své motory firmy: BMW, GM-Opel,VW, Škoda, SEAT,
Renault, Audi, a další. Použití více elektrod prodlužuje interval
výměny až na 60 000 km. Stálost velikosti elektrodové vzdálenosti a
tepelných vlastností po dlouhou dobu provozu předurčuje tyto
zapalovací svíčky pro použití pro velikou škálu motorů jak úplně
nejmodernějších tak i pro motory starší konstrukce.
Dvě nebo tři vnější elektrody zapalovacích svíček BRISK Extra
umožňují konstrukci jiskřiště otevřeného směrem do spalovacího
prostoru. To usnadňuje šíření čela plamene v prvních fázích hoření a
potlačuje zhášení vlivem odvodu tepla do elektrod. Možnost přeskoku
jiskry na několika místech zlepšuje kvalitu zapálení směsi. Střední
elektroda svíček BRISK Extra je vyplněna mědí což umožňuje
optimalizovat délku špičky izolátoru a zvýšit tepelný rozsah.
Vyrábějí se v dvouelektrodovém provedení s možností přeskoku jiskry
z úsad hoření na špičce izolátoru a v tříelektrodovém provedení.